Услуги по ремонту

Услуги по ремонту

Garantinis remontas ir pagalba
  Mes suteikiame garantinio remonto paslaugas atsižvelgdami į gamintojų nustatytas garantijos sąlygas ir remdamiesi gamintojų garantinio aptarnavimo procedūrų reikalavimais. Klientas neturi mokėti už atliktą įrangos garantinį remontą, tačiau, klientui pageidaujant, už papildomą mokestį, galime suteikti papildomas paslaugas, kurios nėra numatytos gamintojų garantiniuose įsipareigojimuose.
  Kai kurie gamintojai suteikia ne tik garantinio remonto paslaugą, bet ir papildomai siūlo nemokamą kai kurių įrenginių pervežimą į aptarnavimo centrą ir grąžinimą atgal klientui arba įrangos remontą kliento biure, namuose. Įrangos garantines sąlygas galite gauti iš pardavejų ar gamintojo atstovų Lietuvoje. Dauguma gamintojų savo klientams teikia pagalbą telefonu arba elektroniniu paštu. Tokia pagalba itin rekomenduotina siekinat galimai operatyviau išspręsti atsiradusią problemą. Mūsų aptarnavimo centras vadovaujasi specialiomis nuostatomis, kurios padeda greičiau ir kokybiškiau aptarnauti klientą ir išvengti galimų nesusipratimų:
- Įrangos atitikimas garantinėms sąlygoms nustatomas techninės diagnostikos metu, bet ne registruojant įrangą remontui;
- Aptarnavimo centras negarantuoja, kad po remonto duomenys bus išsaugoti. Klientas pats privalo pasirūpinti papildomomis duomenų kopijomis. Jei klientas pageidauja, mes teikiame mokamą duomenų išsaugojimo paslaugą.
- Jeigu atlikus diagnostiką klientas atsisako tolimesnio garantinio remonto ar gavęs remonto pasiūlymą atsisako negarantinio remonto, jis turi sumokėti už diagnostiką pagal kainoraštį.
- Klientas, atsiimdamas įrangą po remonto, privalo pateikti įrangos priėmimo aktą, išduotą registravimo remontui metu ir asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
- Įrangą po remonto būtina pasiimti per dvi savaites nuo pranešimo išsiuntimo elektroniniu paštu, informavimo žinute, telefonu.
- Mūsų aptarnavimo centre už suteiktas paslaugas galima atsiskaityti grynaisiais pinigais arba sumokant pavedimu į įmonės banko sąskaitą.
- Įrenginio remonto būseną galite pasitikrinti užsiregistravę mūsų sistemoje ir įvedę prieigos duomenis mūsų pagrindinio puslapio kairiajame laukelyje „Registruotis". Fiziniai asmenys prieigos duomenis gali rasti įrangos priėmimo dokumente. Juridiniams asmenims prieigos duomenys bus suteikiami tik užsiregistravus klientų duomenų bazėje.
 
Bendrieji garantinių sąlygų paaiškinimai
 Garantinis remontas
 Garantinis remontas - tai gamintojo teikiama nemokama garantinio aptarnavimo paslauga, kuria klientas gali naudotis gamintojo nustatytą laikotarpį. Tokias paslaugas nustatytu lygiu ir būdu atlieka gamintojo įgaliotas aptarnavimo paslaugas teikiantis partneris. Gamintojo garantinės sąlygos bei tam tikro įrengimo naudojimo instrukcijos nustato garantinio aptarnavimo sąlygas arba atsisakymą suteikti garantinio aptarnavimo paslaugas kai kuriais atvejais. Įprastos garantinio aptarnavimo paslaugos:
► Garantinis remontas klientui įrangą pristačius į aptarnavimo centrą ("Bring In").
► Kai kurjerių paslaugas apmoka gamintojas- įranga yra pristatoma į aptarnavimo centrą ir grąžinama klientui po remonto nemokamai, kai klientas to iš anksto reikalauja ("Collect and Return").
► Garantinį remontą aptarnavimo specialistai atlieką pas klientą ("On- Site").
Be to, gamintojo numatytas įrangos aptarnavimo laikas bei siūlomų garantinių paslaugų spektras gali skirtis- tai priklauso nuo komponentų, kurie bus keičiami remonto eigoje. Jūs privalote susipažinti su šiomis garantinėmis sąlygomis įrangos įsigijimo metu ir įsitikinti, kad šios sąlygos atitinka jūsų poreikius.
 Vadovaudamiesi šia rekomendacija jūs galite sužinoti kokių gamintojų ir kokią įrangą ServiceNet LT turi teisę remontuoti garantinio laikotarpio eigoje.
Kur rasti garantines sąlygas
 Oficialiai Lietuvoje platinamos garantinės sąlygos turi būti pateikiamos kartu su įranga spausdintame formate ir tos šalies valstybine kalba. Šios garantinės sąlygos yra privalomos ne tik gamintojui, bet ir jums, kaip įrangos naudotojui. Kitaip tariant, sudarydami įrangos pristatymo sandorį parduotuvėje, jūs tuo pačiu įsipareigojate laikytis įrangos gamintojo nustatytų garantinių sąlygų bei vadovautis įrangos naudojimo instrukcijos nurodymais. Įrangos įsigijimo momentu rekomenduojame smulkiai susipažinti su jos garantinėmis sąlygomis, gamintojo teikiamomis garantinio aptarnavimo paslaugomis.
Jei jūs užmiršote apie tai arba negalite gauti ir perskaityti garantinių sąlygų, apie jas informaciją jums suteiks gamintojo pagalbos centras arba gamintojo įgaliotas aptarnavimo atstovas. Taip pat jūs galite rasti gamintojo garantines sąlygas internete.
Tipinės garantinės sąlygos
 Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau kiekvienas gamintojas reikalauja, kad:
► įranga būtų naudojama tik numatytam tikslui. Šių sąlygų vykdymas priklauso nuo pasirinkto gaminio. Įsigydami gaminį būtinai pasidomėkite jo naudojimo paskirtimi.
► nebūtų viršijamas leistinas įrangos naudojimo ar resursų intensyvumas. Tai ypač svarbu spausdinimo įrenginiams. Pavyzdžiui, leistiną per metus puslapių skaičių galima atspausdinti per mėnesį, tačiau šiuo atveju bus pažeidžiamos garantinės sąlygos, nes numatytas per mėnesį
atspausdintų puslapių skaičius viršijamas 12 kartų.
► būtų naudojamos tik originalios dalys. Įranga veiks nepriekaištingai ir kokybiškai tik naudojant originalias gamintojo tiekiamas atsargines dalis, kadangi gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.
► vadovaujamasi naudojimo instrukcijomis. Įrangą reikia naudoti tik pagal rekomendacijas, išdėstytas įrangos naudojimo vadove. Atlikdami kai kuriuos veiksmus nenaudokite per didelės jėgos, venkite įstatyti dalis netinkamai arba naudoti įrangą neteisingai, nes dėl tokių veiksmų įranga gali sugesti.
 Atminkite, kad kai kurioms įrangos dalims taikoma ribota garantija. Pavyzdžiui, nepriklausomai nuo to, kad nešiojamojo kompiuterio garantija galioja tris metus, tokio kompiuterio baterijai garantija galioja tik 6-12 mėnesių. Panaši garantija gali būti taikoma ir spausdinimo įrenginiams. Sutrumpinta garantija galioja kai kuriems guminiams voleliams ar kitoms dalims, susijusioms su popieriaus padavimo funkcija. Gamintojai skirtingos trukmės garantiją taiko komponentams, kurių resursai silpnėja jų naudojimo eigoje.
 
Tipinė garantinio remonto procedūra
 
 Šioje puslapio dalyje mes trumpai apžvelgsime tipinės garantinio remonto procedūros eigą. Tikimės, kad tokia apžvalga padės jums geriau suprasti, kas vyksta garantinio remonto metu.
1. Apie garantinį remontą reikia informuoti. Tuo metu klientas gali išsiaiškinti, kokius dokumentus jis turi pateikti garantiniam remontui, ar gamintojas padengia konkrečios rangos pristatymo išlaidas, o taip pat sužinoti kitos jį dominančios informacijos apie garantinį remontą. Jei klientas pats pristatė įrangą į aptarnavimo centrą, įranga yra registruojama išduodant jos priėmimą patvirtinantį dokumentą. Nukopijuojami visi garantiniam remontui reikalingi dokumentai, registruojamos įrangos dalys bei mechaniniai pažeidimai (kosmetiniai pažeidimai, atsiradę įprasto įrangos naudojimo metu, neregistruojami).
2. Po to eilės tvarka atliekama įrangos diagnostika. Diagnostikos metu yra tikrinami ir garantiją patvirtinantys dokumentai bei jų atitikimas su įranga. Atliekamas vizualinis patikrinimas, kurio metu nustatoma, ar yra įrangos mechaninių pažeidimų, dėl kurių būtų neįmanoma atlikti garantinio remonto. Diagnostikos metu nustatomas defektas, apie kurį pranešė klientas. Tada yra sprendžiama, kurią dalį reikia pakeisti, kad defektas būtų pašalintas.
3. Užsakoma reikalinga atsarginė dalis. Atsarginių dalių pristatymo laikas priklauso nuo gamintojo ir gali užtrukti nuo vienos dienos iki kelių savaičių ar net ilgiau. Jei atsarginės dalys nepristatomos ilgą laiką, rekomenduojame klientams kreiptis į mus ir ieškoti kitokio sprendimo būdo.
4. Gavus atsarginę dalį, ji yra keičiama, o įranga tikrinama kelias valandas. Taip įsitikinama dėl suremontuotos įrangos kokybės. Jei tikrinimo rezultatai sėkmingi, mes informuojame klientus apie atliktą remontą.
5. Kai įrangos remontas yra baigtas, klientas informuojamas apie tai elektroniniu paštu arba žinute (priklausomai nuo nurodytos komunikacijos priemonės).
6. Klientas gali pats atvykti ir pasiimti suremontuotą įrangą, pateikdamas įrangos priėmimo dokumentą, kurį jam išdavė įrangos registracijos metu bei asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei pranešant apie gedimą yra susitariama dėl įrangos pristatymo, ji bus pristatyta klientui.
 
Ką būtina patikrinti prieš informuojant apie gedimą?
    Prieš kreipiantis į aptarnavomo centrą rekomenduotina patikrinti:
1. Pirmiausiai patikrinkite, ar turite garantiją patvirtinančius dokumentus.Lietuvos įstatymai numato, kad pakanka turėti kasos čekį, sąskaitą-faktūrą ar išperkamosios nuomos sutartį (gaminys turi būti tiksliai nurodytas). Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis, būtina pateikti pardavėjo garantinį taloną, kuriame būtų nurodyti įrangos identifikavimo duomenys. Dėmesio! Samsung ir LG įrangai turi būti pateikiamas originalus gamintojo garantinis talonas.
2. Žinoma, būtina įsitikinti, ar gedimo nesukėlė sugedę priedai (spausdinimo įrenginių) ar programinės įrangos klaidos. Garantinio laikotarpio eigoje gamintojas yra atsakingas už patį gaminį, tačiau neatsako už sugedusią ar nestandartinę programinę įrangą bei į kompiuteryje įrašytus duomenis, neoriginalias rašalines, tonerius ir tt. Paprastai gamintojas naudojimo vadove pateikia vartotojui rekomendacijas, kaip prieš kreipiantis dėl garantinio remonto patikrinti, ar nesugedo priedas. Kai kurie gamintojai tokiems tikslams įkūrė pagalbos tarnybas, kurios gali padėti išspręsti tokius klausimus. Kai aptarnavimo centras nustato, kad gedimas nėra susijęs su pačia įranga, jūs turėsite sumokėti už šios įrangos funkcionalumo patikrinimą, išskyrus kai gamintojas tokį patikrinimą atlieka pagal numatytas garantines sąlygas.
3. Pasirūpinti kompiuteryje esančių duomenų kopijomis.
  Šių sąlygų būtina laikytis visais atvejais. Tačiau kiekvieną atvejį mes vertiname individualiai ir kiek įmanoma stengiamės padėti klientams išspręsti problemą minimaliomis sąnaudomis.
 
Platus mokamų paslaugų asortimentas
 
  Jei jūsų įrangos garantinis laikotarpis baigėsi arba į garantinio aptarnavimo sąlygas neįtrauktos jums būtinos paslaugos, jūs visada turite galimybę pasinaudoti mūsų siūlomomis mokamomis paslaugomis arba gamintojo siūlomomis papildomomis paslaugomis:
1. Įrangos remontas apie tai informavus - jei jūs informuosite iš anksto, mes galėsime suremontuoti jūsų įrangą arba suteikti jums kitą nestandartinę paslaugą.
2. Kurjerio paslaugos - jei neturite laiko ar galimybių pristatyti įrangą į mūsų aptarnavimo centrą, jūs galite užsisakyti kurjerių paslaugą.
3. Atsarginių dalių ir aptarnavimo reikmenų pardavimas - jei jums reikia gamintojo siūlomos atsarginės dalies, priedo, papildomo įrengimo ar papildomos paslaugos, jūs galite kreiptis į mūsų įmonę.
4. IT įrangos priežiūros sutartys - kad jūsų kompiuterių bazė būtų saugi ir gerai prižiūrėta, mes siūlome sudaryti nuolatinės kompiuterinės įrangos priežiūros sutartis.
  Šiame skyriuje rasite daugiau informacijos apie kiekvieną paslaugą.
 
Įrangos remontas apie tai informavus
 
  Kai įranga sugenda, paprasčiausia yra ją pristatyti į mūsų aptarnavimo centrą ir užregistruoti ją remontui. Tačiau, jei nenorite arba negalite pristatyti įrangos į aptarnavimo centrą patys, jūs galite pasinaudoti kurjerio paslaugomis. Jei įranga yra stambių gabaritų arba , norint pristatyti įrangą remontui, reikia visiškai ar dalinai ją išmontuoti (plačiaformatis spausdintuvas, didelis arba vidutinio dydžio lazerinis spausdintuvas) arba tiesiog pageidaujate, kad jūsų įranga būtų sutaisyta pas jus, galite išsikviesti aptarnavimo meistrą.
 
  Įprasta įrangos remonto eiga yra tokia:
1. Pirmiausiai turite užregistruoti gedimą:
   a. pristatę įrangą į mūsų aptarnavimo centrą darbo dienomis nuo 8:30 iki 17:30
   b. paskambinę telefonu arba elektroniniu paštu paprašę, kad meistras atvyktų pas jus
2. Registracijos metu turėsite pateikti tokią informaciją: 
   a. vardas ir pavardė, kontaktinis telefonas, elektroninio pašto adresas ar įmonės rekvizitai;
   b. sugedusios įrangos modelis, gaminio kodas ir serijos numeris;
   c. gedimo aprašymas nurodant čia ir kitą informaciją (jei reikia duomenų išsaugojimo ar kitos paslaugos).
3. Užregistravus gedimą išduodamas įrangos priėmimo remontui dokumentas. Atkreipkite dėmesį, kad registracijos metu diagnostika neatliekama, todėl neįmanoma iš anksto numatyti remonto kainos.
4. Diagnostika atliekama eilės tvarka. Jos metu specialistas gali su jumis susisiekti ir išsiaiškinti smulkesnę su gedimu susiusią informaciją. Po diagnostikos klientui elektroniniu paštu yra siunčiama remonto kainos sąmata pagal galiojantį kainoraštį. Priklausomai nuo atsarginių dalių kainos ir jums taikomų mokėjimo sąlygų, greičiausiai bus prašoma apmokėti avansą prieš užsakant reikalingą dalį arba pradedant remonto procedūrą.
5. Gavus avansinį mokėjimą, pradedamas remontas arba užsakoma reikalinga atsarginė dalis, jei mūsų sandėliuose reikiamos atsarginės dalies nėra.
6. Po remonto įranga yra tikrinama.
7. Kai įranga yra paruošta grąžinimui, jūs gausite elektroninį laišką arba žinutę (priklausomai nuo pasirinktos komunikacijos priemonės).
 
  Žemiau pateikiama informacija, su kuria reikia susipažinti, dar prieš atvežant įrangą remontuoti:
- Aptarnavimo centras negarantuoja, kad po remonto duomenys bus išsaugoti. Jei klientas pageidauja, už tam tikrą mokestį (pagal galiojantį kainoraštį) kliento duomenys gali būti išsaugomi (jei įmanoma).
- Jei klientas atsisako mokamo remonto paslaugos, jis privalo sumokėti už įrangos diagnostiką pagal galiojantį kainoraštį;
- Atsiimdamas įrangą iš remonto, turi pateikti asmens tapatybę liudijantį dokumentą prekės perdavimo remontui aktą.
- Įrangą po remonto būtina pasiimti per dvi savaites nuo pranešimo išsiuntimo elektroniniu paštu arba informavimo žinute (priklausomai nuo pasirinktų komunikacijos priemonių).
- Mūsų aptarnavimo centre už suteiktas paslaugas galima atsiskaityti grynaisiais pinigais arba sumokant pavedimu į įmonės banko sąskaitą.
- Įrenginio remonto būseną galite pasitikrinti užsiregistravę mūsų sistemoje ir įvedę prieigos duomenis mūsų pagrindinio puslapio kairiajame laukelyje "Prisijungti". Fiziniai asmenys prieigos duomenis gali rasti įrangos priėmimo dokumente. Juridiniams asmenims prieigos duomenys bus suteikiami tik užsiregistravus klientų duomenų bazėje.
 
Kurjerių paslaugos
 
  Jei sugedusios įrangos negalite pristatyti į aptarnavimo centrą patys, galite pasinaudoti kurjerių paslauga. Siųsdami įrangą privalote supakuoti taip, kad ji būti apsaugota nuo transportavimo metu galimų pažeidimų. Geriausia naudoti originalią įrangos pakuotę. Jei tokios pakuotės neturite, iš visų pusių įrangą įsukite į 5 cm storio apsauginę pakuotę (pavyzdžiui, poroloną, polietileną su oro tarpais). Toks apsauginis sluoksnis turėtų apsaugoti įrangą nuo lengvo spaudimo ar smūgio. Pristatymo kaina nustatoma pagal bendrą pakuotės svorį ir pristatymo vietą. Šią informaciją galima sužinoti elektroniniu paštu servisas@servicenet.lt arba telefonu. Jei norite pasinaudoti kurjerių paslaugomis, turite mus informuoti vienu iš šių būdų:
1. www.servicenet.lt
2. Elektroniniu paštu servisas@servicenet.lt. Kai užsisakote kurjerio paslaugas, turite pateikti šią informaciją:
   a. Jūsų vardas, pavardė, pilnas adresas (ir pašto kodas), kontaktinis telefonas, elektroninio pašto adresas arba įmonės pavadinimas ir jos rekvizitai bei kontaktinis telefonas ir elektroninis paštas.
   b. sugedusios įrangos modelis, gaminio kodas ir serijos numeris;
   c. gedimo aprašymas nurodant čia ir kitą informaciją (jei reikia duomenų išsaugojimo ar kitos paslaugos).
3. paskambinę telefonu darbo dienomis nuo 8:30 iki 17:30 valandomis.